Izrada CRM sistema – Budite uvek u toku sa svojim klijentima

izrada CRM sistema IMM Software 1

Izrada CRM sistema omogućiće vam da preduzmete neophodne radnje kako biste razumeli sve potrebe, želje i interese vaših klijenata.

Cilj svake kompanije, bez obzira na oblast delatnosti i veličinu, svakako jeste konkurentnost i profitabilnost. Drugim rečima, firme posluju na tržištu kako bi postigle veću i učinkovitiju prodaju svojih proizvoda i usluga. Da bi ovaj cilj bio ostvaren, svaka firma mora da zna koja im je ciljna grupa, odnosno ko su njihovi klijenti i kakve su njihove potrebe i želje. Podaci o klijentima nesumnjivo predstavljaju najznačajniji resurs svake firme.

Logika je prilično jednostavna. Da biste prodali bilo koji proizvod ili uslugu, morate prepoznati šta vašoj ciljnoj grupi, odnosno klijentima treba. S druge strane, nije dovoljno znati samo ko su vaši (potencijalni) klijenti, već ih svojom uslugom i delovanjem treba zadržati na duže staze. To ćete postići jedino ako sistematično i analitčki prikupite podatke o svojim klijentima. Upravo to vam omogućuje izrada CRM sistema. Uvek imajte u vidu da, kada poslujete, morate biti u toku sa svojim klijentima.

Šta je CRM sistem i kako on funkcioniše?

CRM (Customer Relationship Management) u doslovnom prevodu znači upravljanje odnosa sa klijentima. On označava odgovarajući pristup, strategiju ili sistem koje kompanije koriste u interakciji sa svojim klijentima. Zahvaljujući CRM sistemu, firme prikupljaju, sistematizuju i analiziraju podatke o klijentima dobijenih na osnovu komunikacije sa njima. U najkraćim crtama – CRM sistem bi mogao da se opiše kao centralizovana (objedinjena) baza podataka o klijentima u kojoj se nalaze sve informacije u vezi sa poslovnom saradnjom.

izrada CRM sistema IMM Software 2

Cilj svakog CRM sistema jeste da pomogne vašem preduzeću da unapredite svoje poslovanje, razvijajući dugotrajne i korektne poslovne odnose sa klijentima. CRM softveri pomažu firmama da u dužem vremenskom periodu ostanu povezane sa svojim klijentima. To njima (kompanijama) omogućuje da bolje targetiraju ciljnu grupu i naprave adekvatnu marketinšku kampanju. Takođe, CRM sistemi, analizirajući ponašanje klijenata na osnovu prikupljenih podataka, povećaju profitabilnost i rast poslovanja firme, kao i lojalnost kupaca. Dakle, izrada CRM sistema vam omogućuje da u svakom trenutku imate jasan pregled aktivnosti i svih potreba vaših klijenata.

Izrada CRM sistema – Koje vrste ove strategije postoje?

Postoje tri osnovne vrste CRM sistema, odnosno CRM softvera koje bi sve firme trebalo da koriste. To su: operativni CRM sistem, analitički CRM sistem i kolaborativni CRM sistem.

  1. Cilj operativnog CRM sistema jeste da integriše i automatizuje prodaju, marketing i korisničku podršku, kako bi pružio sve relevantne podatke o klijentima. Drugim rečima, operativni CRM sistem vam pruža kompletan prikaz komunikacije i interakcije klijenta sa vašom firmom. Dakle, operativni CRM softver uspešno inkorporiše najrazličitije informacije o klijentu u jedan jedinstveni sistem. Na primer, operativni CRM sistem sakuplja podatke o kontakt informacijama klijenata, istoriji njegove interakcije sa vama, listu njegovih zahteva upućenih vama i slično. Operativni CRM sistem ovo čini u cilju što brže i efektnije korisničke podrške usmerenog ka klijentu.
  2. Analitički CRM sistem, kako mu i sam naziv kaže, prikuplja, organizuje i analizira podatke o vašim klijentima (kupcima), kako bi vam omogućio da donesete što bolje poslovne odluke. Pomoću analitičkog CRM sistema, prikupićete što više informacija o vašoj ciljnoj grupi. Drugim rečima, analitički CRM sistem će vam pomoći da razumete zašto klijenti (ne) kupuju proizvode i usluge od vas. Na osnovu analitčkog CRM sistema poboljšaćete celokupnu uslugu prema svojim klijentima, zbog toga što ova vrsta softvera detaljno analizira ponašanje i želje vaših klijenata.
  3. Kolaborativni ili strateški CRM sistemi funkcionišu tako što informacije o klijentima dele, odnosno čine dostupnim celom kolektivu u firmi. Tačnije – kolaborativni CRM sistemi omogućavaju da svi relevantni podaci o klijentima budu dostupni i unutrašnjim i spoljašnjim zainteresovanim stranama. Pod tim “stranama” podrazumevamo ne samo zaposlene, već i distributere, dobavljače i slično. Razlika između ovog i prethodna dva CRM sistema satoji se u tome što se strateški CRM sistem fokusira na zadovoljenje potreba postojećih klijenata i njihovo zadržavanje, više nego na sticanje novih klijenata.

Koje su prednosti CRM sistema?

Vaši klijenti su, dakle, najvažniji aspekt i cilj vašeg poslovanja. Bez kupaca vaša firma praktično ne bi ni postojala. Zato je neophodno, kao što smo već istakli, poznavati potrebe klijenata. I upravo se u tome sastoji osnovna i najveća prednost CRM sistema, jer vam ovi softveri daju prikaz i pregled apsolutno svih relevantnih podataka o klijentima. Investiranje u savremeni CRM softver može umnogome olakšati vaše poslovanje.

izrada CRM sistema IMM Software 3

Izrada CRM sistema omogućuje veće zadržavanje klijenata kod vas i njihovo korisničko zadovoljstvo. Naime, istraživanja su pokazala da povećanje zadržavanja klijenata od samo 5 odsto može povećati profit firme do čak 95 odsto! Izrada kvalitetnog CRM sistema unapređuje upravljanje prodajom. Takođe, CRM sistemi povećavaju efikasnost i produktivnost u poslovanju. Oni ujedno omogućavaju tačnost izveštaja, kao i prognozu buduće prodaje. CRM sistemi pojačavaju uvid u reklamne podatke, stvaraju plodotvorno poslovno okruženje i podstiču pozitivnu timsku saradnju. Na kraju krajeva, CRM sistemi će vam omogućiti značajnu troškovnu uštedu.

Suma sumarum, rezultat izrade vrhunskog CRM sistema svodi se rast poslovanja, a samim tim i profita firme.

IMM Software – Izrada najkvalitetnijih i najpouzdanijih CRM sistema

Kao što možemo da zaključimo, izrada CRM sistema predstavlja jedno od najboljih poslovnih rešenja za vaš biznis. Ukoliko želite izradu savremenih, jedinstvenih i najkvalitetnijih CRM sistema, onda vaš izbor treba da bude IMM Software. Programska rešenja naše firme pokrivaju kompletno poslovanje kompanija i drugih pravnih subjekata iz bilo koje oblasti. Uspešno izrađujemo sve vrste CRM sistema, ali najrazličitije programe za knjigovodstvo (finansijsko i blagajničko knjigovodstvo, fakturisanje, poreske evidencije, obračune i slično).

Pored izrade CRM sistema, IMM Software se bavi i izradom programa za firmi po želji klijenata, izradom aplikacija za mobilne uređaje, ali i izradom gotovih programskih rešenja za firme. Nudimo vam i najsavremnija i po poslednjim standardima cloud softverska rešenja. U naša programska rešenja možete imati maksimalno poverenje. Naši iskusni i stručni programeri će se pobrinuti da program vašeg poslovanja bude onakav kakav ste i zamislili.

Kontaktirajte nas odmah i naručite programsko rešenje koje će ispuniti sve vaše poslovne potrebe.